افزایش فروش ارتقا فروش استاد فروش مدرس فروش مدرسه فروش معلم فروش مربی فروش

افزایش فروش ارتقا فروش استاد فروش مدرس فروش مدرسه فروش معلم فروش مربی فروش

افزایش فروش ارتقا فروش استاد فروش مدرس فروش مدرسه فروش معلم فروش مربی فروش

افزایش فروش ارتقا فروش استاد فروش مدرس فروش مدرسه فروش معلم فروش مربی فروش

افزایش فروش ارتقا فروش استاد فروش مدرس فروش مدرسه فروش معلم فروش مربی فروش

در این وبلاگ قصد داریم تا درباره راهکارهای علمی و عملی افرایش فروش
توسط یک مدرس و مربی فروش با تجربه خدمت شما ارایه کنیم
افزایش فروش عملی اجرای در شرکت های بزرگ و کوچک
خدمات مشاور و مدرس فروش،
دکتر علی خویه
تلفن 09122991608 صفحه اینستاگرام khooyeh.ir
خدمات یک مشاور و مدرس فروش

مشاور و مدرس فروش – علی خوبه Khooyeh.ir

خدمات مشاور و مدرس فروش علی خوبه khooyeh.com

• مشاور و مدرس فروش جهت عارضه یابی ۳۶۰ درجه واحد بازاریابی و فروش analyses 360 sales

• مشاور و مدرس فروش جهت معاینه فنی و تکنیکی کلیه سیستم های فروش sales consulting system

• مشاور و مدرس فروش در راستای بررسی تحلیل و بهبود عملکرد واحد فروش

• مشاور و مدرس فروش برای ارایه برنامه های استراتژیک فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای یکپارچه سازی تیم فروش و بازاریابی و برندسازی integrated sales consulting

• مشاور و مدرس فروش برای بهبود شاخص های کلیدی عملکرد واحد فروش و بازاریابی KPI

• مشاور و مدرس فروش جهت مدیریت سیستم های انگیزه بخشی به پرسنل فروش و بازاریابی

• مشاور و مدرس فروش برای تدوین آیین نامه های اجرایی مانند آیین نامه پورسانت و حقوق دستمزد وصول مطالبات و مشتری مداری و CRM

• مشاور و مدرس فروش در راستای افزایش فروش و بهبود عملکرد فروش sales boost consulting

• استقرار مشاور و مدرس فروش در سازمان و شرکت شما برای نظارت همیشگی به عملکرد سازمان شما

• مشاور و مدرس فروش جهت تهیه برنامه فروش sales plan ، هدفگذاری فروش targeting sales و …

• مشاور و مدرس فروش جهت استقرار واحد مهندسی فروش اجرایی و کاربردی در شرکت sales engineering system

• مشاور و مدرس فروش جهت ارایه راهکاری نوین ومدرن فروشmodern sales consulting

استاد بازاریابی، مشاور بازاریابی، مشاور فروش، مشاور برند، مشاور برندینگ، مدرس بازاریابی، مدرس فروش، مشاور بازاریابی و فروش، مشاور مارکتینگ
برچسب‌ها: مدرس فروش sales teacher, مشاور فروش sales consulting, علی خویه, مدرسه فروش ایران

بایگانی

چرا مشاور در محل کار شما

حنا احمدی | شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۰۷ ق.ظ

چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟

 

چرا آموزش و مشاوره در محل کار شما؟

Khooyeh.ir

Khooyeh.com

چرا در حوزه کسب و کار،کوچ،مدیریت، بازاریابی، برندسازی، فروش و مذاکره اینقدر تاکید می کنند که مشاوره و آموزش در محل کار شما انجام گیرد و تاکید دارند که حتما مشاور ومدرس را به محل کار خود دعوت کنید و مسایل مشکلات و آموزش های خود را در محل کار و محیط کار خود دریافت کنید؟چرا شرکت های بزرگ و معتبر بین المللی تمامی آموزش های خود را ضمن خدمت و در محل کار خود انجام می دهند؟

به چند دلیل خیلی ساده

  • صرفه جویی در وقت و هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی( اگر یک حساب کتاب سرانگشتی کمی و کیفی انجام دهید متوجه خواهید شد که اگر تمام هزینه های وقت و رفت و آمد و هزینه های جانبی را حساب کنید اگر مشاور و مدرس در محل کار شما حضور پیدا کند به نفع شماست)
  • اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت. تحقیقات ثابت کرده که جلسه مشاوره و آموزشی که در محل کار شما صورت گیرد از اثربخشی بالایی برخوردار است به دلیل اینکه شما دقیقا پشت همان میزی که کار اجرایی انجام می دهید آموزش و مشاوره دریافت می کنید و می توانید بیشتر اثرگذار باشید.
  • هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی. وقتی مشاوره و آموزش در محل کار شما صورت می گیرد می توانید مسایل و مشکلات سازمان خود را راحت تر، سریع تر و عملیاتی تر با مشاور و مدرس در میان بگذارید. درگیری با موضوعات کاری و علمی بیشتری صورت می گیرد و تئوری ها رنگ اجرایی بیشتری می گیرد.
  • درک رفتار و احساسات در جلسه حضوری بیشتر است، در کشورهای پیشرفته حتی برای مشاوره های روانشناسی هم، مشاور را به منزل می برند چون جمله معروفی وجود دارد که می گوید ((هیچ کس نمیتواند به دور از شما، مترجم واقعی احساسات آدمی باشد)). وقتی مشاور و مربی محل کار شما را مشاهده می کند می تواند راحت تر احساسات شما را درک کرده و راهنمایی موثرتری داشته باشد.
  • محیط کار شما بسیار مهم است. هنگاهی که شما برای کسب مشاوره به دفتر مشاور میروید و یا به شکل تلفنی از راهنمایی های مشاور استفاده میکنید؛ مشکل بزرگی سر راه شما قرار دارد: شما نمیتوانید تک تک افراد سازمانتان را با ویژگی های ظاهری و باطنی، شرایط محیطی محل کسب و کارتان،بازار رقابتی و کیفیت محصولتان را به طور کامل و کارساز برای مشاور توصیف کنید. شرایطی را فراهم بیاورید که مشاور این امور را از نزدیک مشاهده و آنالیز کند. اجازه بدهید مشاور گاهی بر اساس دانش و تجربه ی خویش مشاهده( observe )  کند، تشخیص دهند و در پی درمان بربیاید.
  • اتاق و میز مشاور یا مشاور در خط تولید. چرا در شرکت های معتبر و بزرگ دنیا یک اتاق ودفتر دارند که بالای آن نوشته مشاور و مربی؟ بله آنها تاکید دارندکه مشاور باید مانند کارمندان ما همیشه در محل کار حضور داشته باشد تا از نزدیک درجریان کلیه امور ما باشد حتی مشاور باید در خط تولید ما و در نبض بازار ماحضور داشته باشد و در کنار کارکنان ما غذا بخورد و آزادانه در محل کار پرسنل ما رفت و آمد کند تا بتواند یک نسخه عملیاتی و اجرایی ارایه کند و با مسایل سازمان ذهنی تخیلی و کتابی برخورد نکند.
  • راهگشاو موثر برای مدیران. معمولا هدف از برگزاری جلسات سازمانی به اشتراک گذاری اطلاعات و تجربیات افراد، آموزش، ایجاد طوفان فکری برای ایده‌های جدید، رفع مشکلات و یافتن راه‌حل برای مسائل مختلف، ارزیابی ایده‌ها و پیشنهادات و یا بررسی شکایات، تصمیم‌گیری جمعی در مورد مسائل، ایجاد روحیه و انسجام گروهی و یا مواردی از این قبیل است. برگزاری جلسات می‌تواند هم برای مدیران بسیار راهگشا و موثر باشد. تشکیل جلسات موثر در محلی کار شما می‌تواند به تبادل اطلاعات و اخذ تصمیمات درست و مناسب کمک نماید و باعث بهبود ارتباطات و تعامل واحدهای سازمان با یکدیگر شود.

نوشته: فهیمه احمدی مدیر عامل گروه مشاور و آموزش دکتر علی خویه drkhooyeh.ir

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی